Saturday, January 13, 2007

aUra c0kLaT!!

Nah!Sesekali bergaya dengan selendang pasti mencuri tumpuan mata-mata yang memandang.Dengan bertemakan coklat, jubah diserikan dengan selendang yang menggunakan konsep ala-ala punjabi sut.Sesuai untuk yang bertubuh gempal jika ingin kelihatan langsing.Tona warna yang berbeza boleh menyamarkan bentuk badan anda.Gayakan jubah ini dengan kerudung berwarna coklat cair bagi menghasilkan kesan kontra pada warna jubah.

>Trend ini sesuai digayakan oleh anda yang bertubuh kurus untuk kelihatan langsing dan menarik. Corak stripe pada tangan dan kaki akan membuatkan anda tampak lebih yakin.Kerudung manik berwarna coklat lembut adalah padanan yang sesuai jika hendak digayakan.Atau tudung yang bercorak pastel untuk kelainan.







  • Sesuai untuk yang inginkan gaya ekslusif dan ringkas. Corak ini juga mampu memberi impak kepada anda yang bertubuh kurus untuk kelihatan lebih gempal.Selendang coklat gelap amat sesuai digayakan sebagai kerudung anda. Pastikan anda tidak memakai aksesori yang terlampau sarat bagi mengelakkan kesan serabut pada baju.




No comments: