Thursday, January 11, 2007

[erti cinta sebenar]


Hayatilah dan ambillah iktibar dari sajak ini.Semoga kita saling menginati antara satu sama lain.Insyallah.
Allahu Rabbi...ku minta izin



Allahu Rabbi aku minta izinBila suatu saat aku jatuh cintaJangan biarkan cinta untuk-Mu berkurangHingga membuat lalai akan adanya Engkau


Allahu Rabbi Aku punya pintaBila suatu saat aku jatuh cintaPenuhilah hatiku dengan bilangan cinta-Muyang tak terbatasBiar rasaku pada-Mu tetap utuh


Allahu RabbiIzinkanlah bila suatu saat aku jatuh cintaPilihkan untukku seseorang yang hatinyapenuh dengan kasih-Mudan membuatku semakin mengagumi-Mu


Allahu RabbiBila suatu saat aku jatuh hatiPertemukanlah kamiBerilah kami kesempatan untuk lebih mendekati cinta-Mu


Allahu RabbiPintaku terakhir adalah seandainya kujatuh hatiJangan pernah Kau palingkan wajah-Mu darikuAnugerahkanlah aku cinta-Mu...Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu...Amin !

2 comments:

Anonymous said...

Nice blog.. =)

Anonymous said...

mmmm...saya nak komen pasal gambar yang kat atas tu jer,itu boyfriend awak ke??kalau betul awak ni muslimahgirl,kenapa pegang2 tangan lelaki macam tu???berdosanya jika awak berbuat begitu.adalah haram bersentuhan dengan lelaki yang bukan muhrim kita.klu nak brcnta pun,jagalah sikit maruah org perempuan..